رفتن به محتوای اصلی
x
  • حضور مسئولین در کنار پرسنل در اولین روز نوروز

    ✍️در صبح اولین روز فروردین ۱۴۰۳ آقای دکتر رحمتی ریاست محترم بیمارستان به همراه مسئول امور اداری ، مدیرخدمات پرستاری ، سوپروایزر شیفت و مسئول روابط عمومی با حضور در تمامی بخش ها و واحدهای بیمارستان شهید اشرفی از تلاش‌های شبانه روزی همکاران در سال گذشته قدردانی و با تبریک سال جدید و اهداء عیدی وکارت پستال برای تمامی همکاران آرزوی موفقیت و سلامتی وبرای همه بیماران بستری در بخش‌ها شفای عاجل را از درگاه ایزد منان خواستار شدند.

    مجتبی شفیعی

    ✍️روابط عمومی بیمارستان شهید اشرفی

  • حضور پرشور و حماسی مسئولین و پرسنل بیمارستان شهید اشرفی در راهپیمایی 22 بهمن

     

    یکشنبه 22 بهمن ماه، در سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، مسئولین و جمعی از کارکنان بیمارستان شهید اشرفی، با حضور گسترده، منسجم، آگاهانه و پرشور خود، همراه با دیگر مردم ولایتمدار شهرستان خمینی شهر در "راهپیمایی عظیم 22 بهمن ماه"، شرکت نموده و با آرمان هاي امام راحل و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجديد میثاق نمودند.
     

  • خدمتی دیگر در راستای رفاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی

    🔶 خدمتی دیگر در راستای رفاه کارکنان دانشگاه: ایجاد رزرو اماکن رفاهی سراسر کشور از طریق سامانه وزارت بهداشت برای همکاران

    🔹به اطلاع همکاران می رساند با تلاش و پیگیری های مدیریت امور رفاهی و قرار دادن دو واحد از مهمانسرای بزرگمهر در اختیار سامانه وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، از این پس همکاران می‌توانند از شرایط رزرو اماکن رفاهی موجود در سراسر کشور که در سامانه وزارتخانه تعریف شده‌ است، استفاده نمایند.

  • برگزاری مانور فرضی اطفاء حریق وتخلیه اضطراری

    مانور فرضی اطفای حریق و تخلیه اضطراری با همکاری مشترک هلال احمر و آتش نشانی در بیمارستان شهید اشرفی برگزار شد.

    ⬅️به گزارش واحد روابط عمومی، این مانور فرضی که در ساعت ۱۲روز پنج شنبه مورخ ۳۰آذرماه۱۴۰۲، در بخش جراحی واقع در طبقه اول بیمارستان شهید اشرفی،با یکدستگاه خودرو آتش‌نشانی و یکدستگاه خودرو هلال احمر و با تعداد ۱۰ نجاتگر برگزار گردید.

  • پیام تسلیت هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی

    هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی طی پیامی درگذشت مرحوم مغفور دکترمحمدمهدی آقایی را تسلیت عرض نمودند.

  • تجلیل از پرسنل واحد تصویر برداری بیمارستان به مناسبت روز جهانی رادیولوژی

    به گزارش واحد روابط عمومی ،به مناسبت ۱۷ آبان روز جهانی رادیولوژی ،
    سر کار خانم عمومی مدیریت محترم بیمارستان در معیت معاون درمان جناب آقای دکتر کاظمیان و تیم مدیریتی با حضور در واحد تصویر برداری، ضمن تبریک این روز، با اهدای لوح تقدیر و سپاس،از زحمات شبانه‌روزی آنان تشکر نموده و در پایان با توزیع شیرینی از آنان پذیرایی گردید.

  • تجلیل از پرسنل واحد بهبود کیفیت در بیمارستان به مناسبت روز ملی کیفیت

    به گزارش واحد روابط عمومی،در مورخ ۱۸ آبان ماه،همزمان با روز ملی کیفیت،مدیر محترم بیمارستان سرکار خانم عمومی ،معاون درمان جناب آقای دکتر کاظمیان در معیت تیم مدیریتی از پرسنل واحد بهبود کیفیت سرکار خانم رحیمی و خانم قربانیان با اهدای لوح سپاس از زحمات آنان تقدیر و تشکر و در پایان از آنان با توزیع شیرینی پذیرایی گردید.

  • مراسم تجلیل از روشندلان عزیز به مناسبت روز جهانی عصای سفید

    به مناسبت روز جهانی عصای سفید، از روشندلان عزیز در دفتر ریاست محترم بیمارستان با اهدای گل و لوح سپاس تقدیر و تشکر گردید.

  • گرامیداشت هفته نیروی انتظامی

    به مناسبت گرامیداشت هفته نیروی انتظامی،ریاست محترم بیمارستان جناب آقای دکتر رحمتی در معیت معاون درمان و تیم مدیریتی با حضور در دفتر فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر،هفته نیروی انتظامی را به ایشان و مجموعه کارکنان ستادی و عملیاتی تبریک و ا زتلاشهای شبانه روزی انان در انجام امورات محوله و تامین امنیت شهرستان تقدیر و تشکر نمودند.

  • تجلیل ازکارمندان بیمارستان شهید اشرفی به مناسبت روز کارمند

    در مورخ 4 شهریور ماه ،همزمان با آغاز هفته دولت و روز کارمند،ریاست محترم بیمارستان جناب آقای دکتر رحمتی به همراه جناب آقای دکتر کاظمیان معاون درمان ،مسئول امور اداری جناب آقای کریمی و مسئول روابط عمومی بیمارستان جناب آقای  شفیعی،با حضور در امور اداری و محل کار پرسنل ،ضمن عرض تبریک وخداقوت خدمت پرسنل با اهدای شاخه گل از زحمات آنان تقدیر و تشکر نمودند.